dinsdag 2 augustus 2016

Brocante


Soms zie ik iets op een brocante waarvan ik denk,...LLEEUUKK !!! 





Maar mijn gezonde verstand zegt dan, nee, dat past niet in de auto. Nou ja, alleen de wagen zou gaan, maar er moet nog veel meer mee als we weer terug gaan dus heb ik deze brocante kinderwagen maar laten staan.

Deze dames vond ik er ook wel gezellig uitzien, maar nee, ook te groot.


Zo kom ik leuke dingen tegen die toch niet mee kunnen, en ja, dat komt ervan als het besluit gevallen is dat die grote bus eruit gaat. Soms lastig maar er zijn genoeg kleine dingen te koop die gewoon in een doos passen dus mee kunnen.




En als we dan na een zondagochtend struinen weer thuis komen, is daar de rust van de tuin.



Niet slecht hoor, het Franse Landleven.


6 opmerkingen:

It's me zei

Heerlijk om daar te wonen Hermine....Frankrijk......hier gaat alles zijn gangetje hoor gelukkig wel.....liefs van mij x

Josephine zei

Het Franse Landleven is zeker niet slecht Hermine,
gewoon PUUR genieten. Jammer dat er een aantal fraaie
stukken te groot waren om mee te nemen maar wat wel mee
kon ziet er indrukwekkend uit, prachtige spulletjes
allemaal.
.

Heerlijk altijd dat struinen hé, je wordt er zo hebberig van, haha
en uiteindelijk ben je prima geslaagd hoor.

GENIET, maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen hé.

Liefs,
Josephine
xxx

Home and Lifestyle zei

Tegenwoordig koop ik niet vaak meer iets, ik wil het niet te vol in huis dus dan moet je keuzes maken. Maar net als jij vind ik dat best wel eens lastig.

Wat lekker dat je weer in Frankrijk bent! Het is een heerlijk land om te verblijven. Geniet ervan!

Liefs, Ingrid

Ger zei

Kan me voorstellen dat je keuzes moet maken wanneer je over zo'n leuke brocante markt in Frankrijk loopt.
Maar jij bent met een doos vol ook blij☺

Geniet van de rust,de tuin en alles wat je tijdens je verblijf in Frankrijk tegen komt.

Doen wij ook Hermine maar dan in het Brabantse land.

Lieve groet,Ger

Bonjade zei

Echt leven als god in Frankrijk.....ze zeggen het niet voor niets....maar zo is het echt.....
We hebben er een weekje vakantie gehad....kon er nog weken blijven.....;)
Vooral speuren naar brocante schatten, verveeld nooit.

Fijne dag

Liefs

Mirjam zei

Blijf daar maar lekker van genieten hoor, van het Franse landleven, dan genieten wij gezellig met je mee.
Liefs,
Mirjam