dinsdag 24 maart 2015

Lente Blogswab


Vanmiddag bracht de post (eindelijk) een grote envelop voor mij.
Lynda van het blog http://unpetitmorceaudemoi.blogspot.nl  organiseerde dit jaar een Lente Swab en omdat zoiets heel leuk is, deed ik natuurlijk mee.

Spannend hoor om open te maken en uit te pakken.
Wat zat er in?














Deze mooie cadeautjes kreeg ik van Nancy van het blog ,,Madame Mikmak,,.
Nancy heel hartelijk bedankt, ik ken je blog niet maar ga zo direct bij je kijken.

En Lynda jij bedankt voor alle energie die je weer in deze swab gestoken hebt, een dikke X.


10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Leuk om te zien wat iedereen er van gemaakt heeft. Jij bent ook goed in de watten gelegd, Hermine!

Liefs, Ingrid

Jacoba zei

Wat een bofkont ben jij!!
Super verwend! Leuk!
De servetjes herken ik - speciaal gekocht voor het paasontbijt.

Bonjade zei

Zo zeg dat is pas verwennerij....
Vind die uitvouwbare bloem zo mooi.

Fijne avond

Liefs

My name is Riet zei

Wat is zo'n swap toch leuk en wat heb je leuke spulletjes gekregen. Lieve groet van Riet

It's me zei

Wat leuk zeg..!..liefs van mij...x!

Josephine zei

Wat leuk Hermine, een lente swab,
je hebt lieve cadeautjes gekregen.

Altijd spannend om verwend te
worden en ook nog door iemand die
je niet kent, geniet er van......

Liefs,
Josephine

Unknown zei

Wat n gezelligheid in je brievenbus! Leuk dat je meedeed!

Unknown zei

Wat n gezelligheid in je brievenbus! Leuk dat je meedeed!

Victorian1885 zei

What a lovely gift Hermine! Enjoy your week...

Hugs,
Wanda

Elsina zei

Prachtige cadeautjes! Een fijne week!
Elsina